Lär Dig SpecialEffekter

14Sep08


Vem vill inte lära sig spränga ett hål i marken ?

Video CoPilot är ett riktigt webb 2.0 fenomen, han delar
med sig av sina kunskaper och trix som används i film
och TV serier, gratis. Andrew Kramer heter mannen som
ligger bakom sidan och övningarna som erbjuds.

Jag har läst dom flesta böcker inom ämnet och måste
säga, att dom här övningarna håller högre kvalitet än
dom man köper. En del av materialet använder jag  som
uppgifter när jag kör företagsutbildningar inom special-
effekter med After Effects CS3, Blandat med mitt eget mtrl ->


Bild från mitt övningsmaterial

-> från  Frostbiten, Talanted mr Ripley och andra filmer
och musikvideos som jag fått råmaterialet ifrån eller har
jobbat med själv.

Vill du bli riktigt bra, då beställer du en kurs från oss på
Academedia, men vill du bli näst bäst så tar du och klickar
på länken till : VideoCoPilots hemsida



No Responses Yet to “Lär Dig SpecialEffekter”

  1. Kommentera

Kommentera

