Cap&Design no:1

14Feb09

capdesign

Jag har medverkat i en intervju och dessutom skrivit för senaste Cap&Design
som är ute den 17 februari. Det är en ära att vara med och  du  måste  såklart
köpa den. Har du några frågor angående mina övningar i tidningen?  Lämna
då frågan här nedan i kommentarerna, så svarar jag när jag kan.

Resultatet av övningen Cloverfield i gamla staden.

Resultatet av övningen 2D blir till 3D.

Mina kontaktuppgifter och CV finns på Om mig sidan.



No Responses Yet to “Cap&Design no:1”

  1. Kommentera

Kommentera

