Benjamin Buttons ansikte

24Feb09

bradpittold
Hej!, jag finns inte på riktigt…

Vill du veta hur det fantastiska arbetet bakom det unga och gamla ansiktet i
Benjamin Buttons filmen gick till?. Visste du att man sitter och tittar på över
1 timma digitalt animerad Brad Pitt?


Titta på Digital Domains TED föreläsning och låt dig fascineras av vad
digitala effekter har kommit till.

Jag tittar på en film från www.ted.com varje kväll innan jag går och lägger mig.
Har gjort det sedan dom lade upp alla föreläsningar online.
Det är alltid fantastiska föreläsningar som levereras, det är riktig medicin för
hjärnan och inspirations nerverna.



2 Responses to “Benjamin Buttons ansikte”

  1. 1 David

    Helt sjukt bra gjort! Läste dina guider i CAP&DESIGN får bli till att testas snart!
    Intressant blog!

  2. 2 GP - från KM

    Bra påminnelse!

    Måste börja titta oftare på TED. =)

    Nu ska jag söka vidare efter information om marknadsföringen destruption.


Kommentera

