Academedias YouTube filmer

09Jun09

Academedia
Just nu gör jag YouTube filmer tillsammans med vår marknadsavdelning
och några studenter, detta för att marknadsföra våra nya utbildningar på
Nätet. Resultatet av första filmen ser ni nedan :

Produktionstid var 4-5 dagar och budget är på 0:- per film, jätteroligt
projekt, passar på att göra tutorials av effekterna som jag använder mig
av. Jag tror filmerna marknadsför våra utbildningar bättre än vad någon
byrå skulle ha gjort, för att alla som vill är tillåtna att hjälpa till. Filmerna
är inte gjorda för att vara direkt ”virala” men förmedlar ändå rätt känsla
från Academedia. Vi har tänkt att släppa en film till snart som jag har spelat
in med en av Europas bästa Parkour team, Air-Wipp.
masters

Håll ögonen öppna för mer ögongodis.



2 Responses to “Academedias YouTube filmer”

  1. 1 peter

    Den är grym! Snabb och min undran är är det ok att bara räkna loggan med ringarna eller är det hela loggan med texten som räknas?

    • 2 prinsen

      Läs frågan tydligt, jag får tyvärr inte ”hinta” sa chefen…😉


Kommentera

