Musikvideo och Samarbete

16Mar10

Fredag…

Som avslutning på veckan var jag och hälsade på byrån Top Dollar
i Malmö. Trevliga människor och Underbar utsikt från deras fönster.
Dom bokade in mig på ett roligt konsult uppdrag några månader fram
i tiden. Kul det ska bli, berättar mer om det när det blir av.

Sista mötet jag hade på Fredagen var med Alice In Videoland om deras
kommande musikvideo. Vi hade ett lite brainstorming tillsammans och
det växte enormt bra idéer från det mötet. Ska bli roligt att göra den
längre fram.

Kommande vecka (nu) kör jag Indesign för Jornalister var dag och kommer
inte att ha så mycket att berätta. Enormt kul uppdrag det med. Denna posten
avslutar en arbetsvecka.

Många har frågat/undrat vad jag gör när jag inte står i YH/Företagsutb klass
och här har ni en arbetsvecka dag för dag från Måndag till Fredag om vad jag
gör.

Nästa vecka tänkte jag filma från mitt uppdrag i Frankrike, Paris där jag är
inhyrd och kör en företagsutbildning Tisdag, Onsdag. Övriga dagar kör jag
Indesign för journalister i våra lokaler i Malmö.



One Response to “Musikvideo och Samarbete”

  1. 1 Rauno

    wow! du verkar ha ett spännande liv. med många olika uppdrag,många järn i elden s.a.s
    blev lite avundsjuk faktiskt…men inte missundsam.


Kommentera

