Visuella Effekter 2011

01Jan12


Här är några av effekterna jag gjort under sista halvåret av 2011.

Tack till dig
Som har läst min blogg 2011, det är verkligen roligt att
jag fått en liten ökning av antal läsare, därför undrar jag
vad jag kan göra för dig? Vad bör posterna på den här
bloggen handla om tycker du (övningar, sociala medier,
Visuella effekter…)? Du får gärna föreslå, svara i en
kommentar.

2011 Förändringens år.
Min styvfar dog, jag bytte jobb från Academedia till SVT,vi
flyttade från Malmö till Växjö, Boken jag var med att skriva
till kom ut, flest publicerade artiklar någonsin (IDG), jag var
i 3 länder som jag inte varit i innan. Jag är väldigt lycklig
över det nya jobbet och att Vincent, min son har utvecklats
och får den hjälp han behöver (förståndshandikapp : Autism).

Ser fram emot ett lyckligt 2012, hoppas du får det med!



No Responses Yet to “Visuella Effekter 2011”

  1. Kommentera

Kommentera

