Adobe – Ask A Pro – SVT Design

17Mar14

askapro
Blev tillfrågad av Adobe nordic om jag ville göra ett  webbseminarie på deras ”Ask a Pro” site. Vi pratade ihop oss och bestämde att det skulle bli intressant att presentera SVT Design…

Så här ger jag och mina medarberare dig snabb inblick i hur vi arbetar med både Nyhets- och Programgrafik här på SVT Design.  Se hela webbseminariet här online på Adobe’s hemsida för ”Ask a Pro”.

Om du vill veta mer om vad jag gör just nu? Följ mig på :

twitter
linkedin
facebook
youtube

 



No Responses Yet to “Adobe – Ask A Pro – SVT Design”

  1. Kommentera

Kommentera

